niedziela, 27 kwietnia 2014

Postacie




                                                      Victoria "Vi" Nelson (20.l)
Czy bawienie się uczuciami innych to zbrodnia? Powiedziałabym że nie. Od kilku lat robię to dzień w dzień i muszę przyznać że jestem w tym świetna. Słowo "miłość" dla mnie nie istnieje. Liczy się tylko zabawa i korzyści z nich.


                                                                 Lore Payne (19.l)
Może z pozoru głupia blondynka, ale pozory mylą. Tak naprawdę jestem niecierpliwą i dość chamską osobą. Wszystko zrobię dla swoich przyjaciół i przyszłego ukochanego. Nie widzę sensu życia bez miłości.



                                                         Liam Payne (21.l)
Przystojny, seksowny, idealny? Tak właśnie mnie określają, według mnie nic z tego nie pasuje do mnie. Jestem tylko młodym idiotom zakochanym po uszy w pewnej dziewczynie.  




                                                              Zayn Malik (21.l)
 Mam dwie twarzą jedna to ta zła ukazująca się przy interesach, a ta druga tak zawana dobra przy mojej ukochanej i przyjacielach. Kiedyś słowo ''kocham cie'' nie istniało dla mnie dopóki jej nie spotkałem.



                                                             Harry Styles (20.l)
Jedno spojrzenie wystarczy by każda była moja, no może oprócz jednej. Przelotne romanse, jedna wspólna noc to coś co mnie kreci. Choć dla jednej panny bym to zmienił.

*************************************************
Hej i mamy postacie. 
Mam nadzieje że chętnie będziecie śledzić tego bloga.
Jeżeli macie jakieś pytania, to możecie je zadawać w komentarzach.
No cóż to chyba tyle, mam nadzieje że się spodoba!
Pozdrawiam Vi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz